მეორე დონის ტრენინგები


1.

პროექტის სახელწოდება.

,,ბუნება– იდუმალი შემომქმედი“

2.

მთავარი თება.
მოსწავლეებმა შეძლონ ბუნებაში მოპოვებული მასალებიდან სხვადასხვა ნაკეთობის შექმნა.

3.

აქტუალობა და მიზნები.
მოსწავლეებს განუვითარდეთ ფორმებისა და ფერების აღქმისა და პრაქტიკაში გამოყენების უნარ–ჩვევები.

4.

მოსწავლეთა ასაკი.

VII-IX კლასები.

5.

ვადები.

ერთი თვე.

6.

რესურსები და მასალები.
ფოთლები, გირჩები, კუნძები, კომპიუტერი, წებო, საღებავი, სეკატორი, ნიჟარები, კენჭები.

7.

პროექტის მსვლელობა.
მასწავლებელი მოსწავლეთა შესაძლებლობების მიხედვით ანაწილებს დავალებას:

I-ჯგუფი: აგროვებს მასალებს.
II-ჯგუფი: ინტერნეტით მოიძიებენ ინფორმაციებს ბუნებრივ მასალებზე, მათ დამუშავებასა და გამოყენებაზე.

III-ჯგუფი: სხვებთან ერთად ახდენს დაგროვილი მასალების დამუშავებას და ნაკეთობების დამზადებას.
მოსწავლეები მოახდენენ შესრულებული სამუშაოს შეფასებას და გამოფენენ ნამუშევრებს.

8.

პროექტის ფასილიტატორი.

ჩიტო  მუშკუდიანი.

შეფასების რუბრიკა

შეფასების  რუბრიკა
კრიტერიუმები
დაბალი  (1-3)
საშუალო (4-5)
კარგი
(6-7)
საუკეთესო
(8-10)

ჩართუიობა
არ მონაწილეობს დისკუსიაში, ვერ ახერხებს საკუთარი აზრის გადმოცემას,ვერ ფლობს ტერმინოლოგიას.იშვიათად
აქტიურობს,ზოგჯერ
ვერ იცავს დისკუსიის წესებს
მოსაზრების გამოთქმის შემდეგ ვერ ასაბუთებს მას.
მონაწილეობს
დისკუსიაში,
გამოთქვამს
მოსაზრებებს, მაგრამ იშვიათად ვერა.
ყოველთვის მონაწილეობს დისკუსიაში,აზრებს გამოთქვამს მკაფიოდ,გასაგებად
პატივს სცემს სხვის
აზრს,  ფლობს ტერმინოლოგიას.
უნარჩვევები



უჭირს მასალის გაგება, დავალებას ვერ ასრულებს.წვდება თემის არსს,
მაგრამ ზოგჯერ ვერა.ვერ ახერხებს საბოლოო შედეგამდე მისვლას.

წვდება თემის არსს,იყენებს პრაქტიკაში, მიდის შედეგზე მაგრამ ზოგჯერ ვერ.ყოველთვის გააზრებული აქვს თემის არსი და ყოველთვის მიდის სასურველ შედეგამდე.
დავალებასთან
შესაბამისობა
არ შეესაბამება დავალებას.ასრულებს, მაგრამ ზოგიერთს.მიჰყვება ინსტრუქციას, მაგრამ  ზოგჯერ ზედაპირულად.სრულყოფილად ასრულებს დავალებას.
პრეზენტაციაარ აქვს მოწესრიგებული.მოწესრიგებულია, მაგრამ ვიზუალური მასალა ნაკლებად შეესაბამება შინაარსს.შეესაბამება, მაგრამ ზოგადად.ზუსტად შეესაბამება შინაარსის ყველა კომპონენტს.

გაკვეთილის გეგმა


გაკვეთილის მთავარი თემა




ბუება–მთავარი მოქმედი პირი
სამიზნე ჯგუფი
საბაზო საფეხრი  VII  კასი.

მოსწავლეთა პროფილი


ორი მოსწავლე. სწავლების განსაკუთრებულ მიდგომებს არ საჭიროებენ
  
გაკვეთილის მნიშვნელობა, აქტუალობა


გაკვეთილი მნიშვნელოვანია  იმით, რომ მოსწავლეებში ჩამოყალიბდეს შემოქმედებითი, კრიტიკული აზროვნებისთვის საჭირო უნარ-ჩვევები,მათ შეიყვარონ ხელოვნება და თვითონვე შექმნან ნახატი.

გაკვეთილის მიზნები და შედეგები


ს.გ.VII.1 მოსწავლეებს ჩამოუყალიბდებათ ჯგუფური მუშაობის უნარ–ჩვევები. შეძლებენ გარემო ობიექტების აღქმას და საკუთარი ნამუშევრების შექმნას.
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები.
სურათები, კომპიუტერი,  თაბახის ფურცლები, მარკერი,ფანქრები.
შეფასების საგანი და პროცედურები



განსახილველი თემის შესწავლისას  გამოვიყენებ ჯგუფურ კვლევას, დაკვირვებას,  განჭვრეტას, მინი ლექციას. ყველა ამ მეთოს მოვარგებ კლასის რეალობას. მოსწავლეები შეფასდებიან ,იმის მიხედვით, თუ როგორ შეასრულებენ მიღებულ დავალებას,როგორ მოახდენენ განხილული თემის გააზრებას.

წინა მასალის ცოდნა
ბავშვებმა იციან წინა მასალიდან რა არის პეიზაჟი, ფერთა შეხამება.

გაკვეთილის მსვლელობა/აქტივობა


1 .მინი  ლექცია  (5წთ)

2  .მოსწავლეებს ვუსვამ კითხვებს:
ა)  რა არის პეიზაჟი?
ბ)  რა არის ფერთა შეხამება?
გ)  რომელი ქართველი მხატვრის პეიზაჟს იცნობთ.  ბავშვები უპასუხებენ კითხვას და კომპიუტერის საშუალებით მოიძებნიან ინფორმაციას  და ერთმანეთში მოახდენენ აზრთა გაზიარებას. (10წთ)

3  .ბავშვები ასრულებენ დავალებას,ხატავენ შეძლებისდაგვარად პეიზაჟს (20წთ)

4  .ნამუშევრების შეჯამება და შეფასება  (8წთ)
5   .საშინაო დავალება  (2წთ)

    

Комментариев нет:

Отправить комментарий