6.
|
რესურსები და მასალები.
|
ფოთლები, გირჩები, კუნძები, კომპიუტერი, წებო, საღებავი, სეკატორი, ნიჟარები, კენჭები.
|
7.
|
პროექტის მსვლელობა.
|
მასწავლებელი მოსწავლეთა შესაძლებლობების მიხედვით ანაწილებს დავალებას:
I-ჯგუფი: აგროვებს მასალებს.
II-ჯგუფი: ინტერნეტით მოიძიებენ ინფორმაციებს ბუნებრივ მასალებზე, მათ დამუშავებასა და გამოყენებაზე.
III-ჯგუფი: სხვებთან ერთად ახდენს დაგროვილი მასალების დამუშავებას და ნაკეთობების დამზადებას.
მოსწავლეები მოახდენენ შესრულებული სამუშაოს შეფასებას და გამოფენენ ნამუშევრებს.
|
| შეფასების რუბრიკა | |
კრიტერიუმები
|
დაბალი (1-3)
|
საშუალო (4-5)
|
კარგი
(6-7)
|
საუკეთესო
(8-10)
|
ჩართუიობა
| არ მონაწილეობს დისკუსიაში, ვერ ახერხებს საკუთარი აზრის გადმოცემას,ვერ ფლობს ტერმინოლოგიას. | იშვიათად
აქტიურობს,ზოგჯერ
ვერ იცავს დისკუსიის წესებს
მოსაზრების გამოთქმის შემდეგ ვერ ასაბუთებს მას. | მონაწილეობს
დისკუსიაში,
გამოთქვამს
მოსაზრებებს, მაგრამ იშვიათად ვერა. | ყოველთვის მონაწილეობს დისკუსიაში,აზრებს გამოთქვამს მკაფიოდ,გასაგებად
პატივს სცემს სხვის
აზრს, ფლობს ტერმინოლოგიას. |
უნარჩვევები
| უჭირს მასალის გაგება, დავალებას ვერ ასრულებს. | წვდება თემის არსს,
მაგრამ ზოგჯერ ვერა.ვერ ახერხებს საბოლოო შედეგამდე მისვლას.
| წვდება თემის არსს,იყენებს პრაქტიკაში, მიდის შედეგზე მაგრამ ზოგჯერ ვერ. | ყოველთვის გააზრებული აქვს თემის არსი და ყოველთვის მიდის სასურველ შედეგამდე. |
დავალებასთან
შესაბამისობა | არ შეესაბამება დავალებას. | ასრულებს, მაგრამ ზოგიერთს. | მიჰყვება ინსტრუქციას, მაგრამ ზოგჯერ ზედაპირულად. | სრულყოფილად ასრულებს დავალებას. |
პრეზენტაცია | არ აქვს მოწესრიგებული. | მოწესრიგებულია, მაგრამ ვიზუალური მასალა ნაკლებად შეესაბამება შინაარსს. | შეესაბამება, მაგრამ ზოგადად. | ზუსტად შეესაბამება შინაარსის ყველა კომპონენტს. |
|
|
გაკვეთილის მთავარი თემა
|
ბუნება–მთავარი მოქმედი პირი
|
სამიზნე ჯგუფი
|
საბაზო საფეხური VII კლასი.
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
ორი მოსწავლე. სწავლების განსაკუთრებულ მიდგომებს არ საჭიროებენ
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა, აქტუალობა
|
გაკვეთილი მნიშვნელოვანია იმით, რომ მოსწავლეებში ჩამოყალიბდეს შემოქმედებითი, კრიტიკული აზროვნებისთვის საჭირო უნარ-ჩვევები,მათ შეიყვარონ ხელოვნება და თვითონვე შექმნან ნახატი.
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
ს.გ.VII.1 მოსწავლეებს ჩამოუყალიბდებათ ჯგუფური მუშაობის უნარ–ჩვევები. შეძლებენ გარემო ობიექტების აღქმას და საკუთარი ნამუშევრების შექმნას.
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები.
|
სურათები, კომპიუტერი, თაბახის ფურცლები, მარკერი,ფანქრები.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
განსახილველი თემის შესწავლისას გამოვიყენებ ჯგუფურ კვლევას, დაკვირვებას, განჭვრეტას, მინი ლექციას. ყველა ამ მეთოდს მოვარგებ კლასის რეალობას. მოსწავლეები შეფასდებიან ,იმის მიხედვით, თუ როგორ შეასრულებენ მიღებულ დავალებას,როგორ მოახდენენ განხილული თემის გააზრებას.
|
წინა მასალის ცოდნა
|
ბავშვებმა იციან წინა მასალიდან რა არის პეიზაჟი, ფერთა შეხამება.
|
გაკვეთილის მსვლელობა/აქტივობა
|
1 .მინი ლექცია (5წთ)
2 .მოსწავლეებს ვუსვამ კითხვებს:
ა) რა არის პეიზაჟი?
ბ) რა არის ფერთა შეხამება?
გ) რომელი ქართველი მხატვრის პეიზაჟს იცნობთ. ბავშვები უპასუხებენ კითხვას და კომპიუტერის საშუალებით მოიძებნიან ინფორმაციას და ერთმანეთში მოახდენენ აზრთა გაზიარებას. (10წთ)
3 .ბავშვები ასრულებენ დავალებას,ხატავენ შეძლებისდაგვარად პეიზაჟს (20წთ)
4 .ნამუშევრების შეჯამება და შეფასება (8წთ)
5 .საშინაო დავალება (2წთ)
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий